♥ Måndag

 
image33Måndag och jobb. Det var en relativt lugn dag idag faktiskt, men jag fick en del gjort iaf. Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar den här veckan :P. Men det ska nog gå finemang. Jag har bestämt att jag ska göra mitt yttersta för att verkligen rätta till min dygnsrytm den här veckan. Nu ser det ju ut som att Gröt också jobbar tidigt hela veckan..så då kanske vi kan dona i ordning det där tillsammans. För det mesta är ju skojigare på två sägs det. Och det stämmer nog alldeles utmärkt det :P

Sen har jag beställt fler piercingsmycken också, som jag sitter och blåväntar på. Jag har ju som sagt fått en mindre behaglig ärrvävnad vid min labret, så jag skulle bli mucho happy om ringen dök upp snart så jag får se om det hjälper något. Annars får jag väl helt enkelt knalla ner och fråga hur i helvete jag ska bära mig åt. Jag har ju iof haft liknade förut och det har försvunnit någon vecka efter att jag satt i nytt smycke. Den har ju iof blivit mindre alla redan, men sen fick jag ju en blåsjävel precis i närheten så nu gör det ju skapligt jädrans ont *muttrar*

Men nu får det vara slutgnällt för idag. Ska försöka sysselsätta mig med något tills Gröten kommer hem och vi får laga mat. För sätter jag mig bara ner och tokslöar nu så somnar jag och då sprack ju mina snygga planer redan dag 1 och så roligt ska vi väl ändå inte ha det? Jag skriver säkert mer senare....om det inte blir fööör sent vill säga.

Laters....

Och förresten...tack så mycket  Miss Maddis, det funkade ju klockrent att göra som du sa ;)


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0