♥ MIN blogg

Det här är MIN blogg och jag skriver om vad jag vill, om vem jag vill och när jag vill!!


image32

Fick ett kort men ganska koncist mail om min blogg för en stund sedan. Man ifrågasatte varför jag inte skriver mer om mitt förhållande och om min sambo. Ska jag ändå skriva en blogg som handlar om min vardag och mitt liv så borde väl den delen också finnas med. Den delen FINNS med, men eftersom det är jag och inte min sambo som skriver bloggen så lämnar jag liksom inte ut honom i detalj. Jag kan ju när jag sitter vid datorn avgöra vad jag tycker att ni ska få veta om mig os v. Men mina vänner, familj och sambo har inte valt att blogga offentligt och då anser jag inte att jag heller har rätten att fläka ut deras liv på nätet. Ni får helt enkelt stå ut med att jag inte går in på djupet angående mina relationer. Jag vet egentligen inte varför jag ens sitter och förklarar detta, det borde väl te sig ganska självklart för de flesta. Men jag har inget bättre för mig just nu...så det finge bli ett blogginlägg^^

However...Gröt (min sambo) har slängt sig i badet och jag sitter här och slötittar på allsvensk hockey samtidigt som jag surfar omkring på diverse totalat meningslösa sidor. Kom just på mig själv med att fånflina när jag såg i ögonvrån att AIK reducerade mot Drantarna i hockeyn. Innan den riktiga serien drar igång nästa Måndag så får jag faktiskt vara så jävla fånig att jag sitter och håller tummarna för att leksand ska åka på däng. Jag har samlat nog med vuxenpoäng den senaste tiden...så jag måste ju ha något som väger upp det hela :D


Dina Ord
Postat av: Soya

Mäh, varför ska folk bry sig så jävla mycket? Alla bloggar väl om vad de känner för liksom..
Såg dig utanför hemköp idag. Krams

2007-09-18 @ 00:23:55
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Kokka1

PÅ MÅNDAG SMÄLLER DEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!
fyfan va lång sommaren är, usch!
kom hit med färg nu å måla om ditt miffo:)

2007-09-18 @ 01:25:14
URL: http://crazyfukk.blogspot.com
Postat av: Gröt

Tack tack, Gröt vill inte vara utlämnad till en massa konstiga läsare ;op

2007-09-19 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0