♥ Nattens

*Gäsp*

Det vart en lugn och skön Söndag, precis som jag ville ha det. Den goda maten vi planerat att göra blev pizza för hemkörning. Men det fungerade alldeles utmärkt för min del (verkar dock inte som att min mage håller med). Dessutom så slapp vi ju ödsla en massa tid på att stå i köket och dona i ordning mat.

Filmen vi såg var The Bourne Ultimatum, helt ok om ni frågar mig. Jag gillade ju föregångarna så.....^^
Men jag ska erkänna att jag var bra nära att slumra till en sväng där, men då fick vi den briljanta idén att sleva i oss en massa glass istället....haha. Sen vart jag pigg igen, lite dumt med tanke på att jag borde gå och lägga mig jag också. Jag ska nog göra ett försök alldeles snart. Vore skönt att komma upp någorlunda imorgon också.
Gröt ligger redan eftersom han ska upp om bara några få timmar för att åka till jobbet.

Well...surfa runt lite och sen börja leta efter kudden. Det låter som en ganska vettig plan tycker jag. Blir ju mer tvätt imöra, och sen lite plock i den andra lägenheten.

Nattens...



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0