♥ Orka?!

Jisses, att folk orkar!!!

Jag menar...att det finns folk som orkar lägga ner så mycket tid och energi på att bekymra sig om andra människors liv. Att man orkar gnälla, gnöla, förfäras eller gotta sig åt andras sätt att leva...åt andras lycka eller olycka. Att man ens ägnar en sekund till att bry sig?

Nu talar jag ju givetvis inte om vänner och familj, utan om totalt utomstående människor som inte har något som helst med ditt liv att göra. Människor som du inte känner, eller som du har känt och om av någon anledning står långt utanför ditt liv och din vardag.

När det handlar om mina vänner och min familj...så "lägger jag mig i" i den mån att jag bryr mig om hur de mår. Jag vill att de ska ha det bra os v. Men jag kommer inte med pekpinnar om deras leverne, och jag smyger inte runt i knutarna för att hitta något jag kan förfäras över. Varför skulle jag?

Men....uppenbarligen så finns det folk (har jag upptäckt sedan jag började skriva blogg faktiskt), som mer än gärna anmärker på mitt sätt att leva (även om de inte vet ens hälften, om man nu ska gå efter vad de kan läsa här).  Jag vet att det finns folk som läser min blogg som ler där framför datorn om jag inte mår bra av en eller annan anledning. Visst fan kan jag väl bjuda på den...om det nu är så att människan ifråga mår så mycket bättre av det.
Det jag dock inte kan begripa...hur jag än försöker...är att hur fan orkar ni?!

I övrigt så är kroppen i samma eländiga jävla skick som tidigare, så nu är det bara sängen som väntar för mig.
Gröt har redan lagt sig....han ska ju som sagt upp snart. Jag får dock sova en aningens längre skulle man kunna säga. Jag avundas honom inte, men det är väl tyvärr inte så mycket att göra åt saken tyvärr.

Men innan jag avslutar så vill jag bara säga...KOKKA...efter din hemresa så går nästa resa tamejfan till Borlänge!!
Det har vi bestämt här...och du har faktiskt inte så mycket att säga till om....HUH

G'natt



Dina Ord
Postat av: kokka

haha, jag skrattade massa nu, men inte förrn jag läste det sista.. höhö
och när jag kommer dit, så ska jag hoppa på alla elaka äckliga borlängebor som inte fattar bättre än att sopa rent framför sin egen dörr.. HAHA.. beware the chaozzzbring0rzzz!!!

2007-09-26 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0