♥ Pizza, vin och tvättmaskin

image19

Nu har svärmor och svärfar varit på lite besök, de hade mumma-pizza från American take-away och en flaska vin med sig. Ja...nu var vi ju iof bara två som drack av vinet...men det gick åt ändå :P
Och så har vi fått tvättmaskinen installerad, så det är ju iaf en i hushållet som är överlycklig. Jag behöver ju knappast fundera på vad jag ska göra på Söndag när jag kommer hem från jobbet :P

Annars har vi inte gjort så mycket, vi låg i sängen alldeles för långt in på dagen som vanligt. Sen vart det ju att plocka i ordning lite här hemma. Det såg verkligen ut som ett slagfält. Nu sitter vi i soffan och småglor på Blade, oc jag antar att vi snart ska ut och åka en liten sväng. Dock så blir det ingen lång kväll ute eftersom båda ska upp i lagom tid imorgon. Gröt ska på roadtrip och jag ska jobba som sagt. Även om jag inte vet riktigt när jag börjar, de är ju bortresta nu och ska ringa mig när de börjar närma sig Borlänge. Men det kan ju vara bra att ha sovit något under natten innan iaf.

Men men...ska se om Gröten är redo för att lämna lägenheten en sväng innan det blir för sent :D


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0