♥ Post :D

Yeey, idag fick jag skojigheter på posten. Nu ska jag bara orka mig in och krångla i de nya smyckena då. Töjsmycket får jag inte in så långt än, så det blir att lägga sig i badet och massera örat under varmt vatten. Det brukar funka fin fint. Ska försöka att inte stressa...men jag vill iaf ha in det så att o-ringarna sitter om de ska på båda sidor. Hästskon verkar också lagom i strlk, inte så trång att den kniper om läppen och inte så stor så att det blir världens glipa. Så här långt så verkar det som att jag lyckades med mina inköp...hehe.

Annars är jag trötter som vanligt. Kroppen har ju som sagt varit lite hängig ett par dagar. Jag tror att det sjuka vädret bidrar till en del. Sen har man väl inte fått så mycket sol som man kanske hade kunnat önska i sommar, och det gör ju också sitt till. Imorgon slutar jag iaf tidigare på jobbet så jag knallar till andra lägenheten och försöker få klart där, så det bara är att flytta ut skiten sen. Faen...får inte tag i någon som kan ta Måndagen istället för mig..så det här kommer att bli skapligt jävla stressigt. Skoj värre när man inte känner sig riktigt kry...men men.

Ah...fick ett sms imorse också...ett sms som gjorde mig en hel massa glad. Det kunde jag leva på hela dagen minst sagt ♥

Men nu ska jag se om jag orkar trixa lite med örat. Skriver mer sedan om jag orkar vill säga.


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0