♥ Rubrik?

Så då hade den här dagen också gått till sin ände då, snart läggdags och imorgon en ny arbetsdag. Jag känner mig inte alls upplagd om jag ska vara ärlig. Min kropp mår inte 100 idag, med lite tur så går det över under natten.
Blir nog att jobba över någon timme imorgon, hon som byter av mig hade något möte eller liknande. I gengäld så kommer hon tidigare på Fredag och det tackar vi för.

Fortsätter min kropp att må såhär så vet jag inte om jag pallar att jobba Måndagen som jag tagit åt mig som extra. Jag går ju av Söndag morgon och blir ledig den dagen innan jag jobbar 5 dagar (med måndagen isf). Det blir lite mycket eftersom jag har lång vecka den här veckan os v. Men piggnar jag till så får jag väl bita ihop, trots att jag egentligen inte har tid. Flytten är ju på sluttampen nu...det ska flyttas ur grejer, städas och besiktas...månaden är ju snart slut så jag lär nog sätta lite fart. Men som sagt....jag får känna efter imöra hur min kropp mår. Vill det sig illa så får jag väl lov att höra mig för om någon annan vill vara go och ta mitt pass på Måndag. Gaah...jag gillar inte när kroppen strejkar och jag inte orkar med allt som jag skulle vilja ha ork till, men vad kan jag göra?

Nej nu är det dags att krypa ner bredvid Gröt så jag hinner få mig några timmars sömn inatt. Det blir nog att knalla direkt hem efter jobbet imorgon, så får jag fortsätta i min lya på Torsdag igen. Jag vill ju ha några timmars koppla av innan det är dags att lägga sig.

Nu balkongen och en nattiscigg....vi höres imöra :D


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0