♥ Slött De Lux

Ja idag har man inte gjort många knop inte, jag tror tamejfan att jag i princip har bott i soffan. Men skönt har det varit och jag tänker inte ha ett dugg kasst samvete för det. Annars har jag en förmåga att få dåligt samvete när jag inte gjort någon nytta på en hel dag. Jag får för mig att jag m å s t e diska, dammsuga eller något annat tråkigt. För bara ligga soffa en hel dag det går ju inte, även om jag är stenlat av naturen^^

Jag somnade toksent natten tills idag (eller igår om man nu ska gå efter kl), så jag var väl halvt medvetslös när jag väl törnat in. När jag vaknade (alldeles för sent) så såg jag att jag hade missade samtal och sms på mobilen. Samtalet kom från jobbet, men jag hade inte hört ett skvatt. Nu i efterhand så vet jag ju vad de ville...och jag hade iaf inte kunnat tacka ja till hela helgen...för nästa vecka jobbar jag mån-fre plus dygn lör-sön, så det hade blitt lite väl mycket. Men det hade löst sig iaf...gött det :). Sms:et kom från Dampe, hon var på G mot Borlänge när hon skickade det och undrade om det fanns möjlighet till skjuts när hon kom fram. Men...fuck....hur dumt kändes inte det då? Nu hade väl det också löst sig iof...men iaf...kändes rätt kasst faktiskt.
Hoppas hon har tid att ta en kopp kaffe imöra iaf...så man hinner se henne innan hon drar ner till Örebro igen.

Trots att vi har varit beyond slöa idag så har vi faktiskt varit utanför dörren en sväng. Vi åkte till Ica maxi för att handla lite, och så passade vi på att göra oss av med den kopiösa mängden pantflaskor som vi lyckats samla på oss.

Men nu börjar det bli dags för refrängen. En nattcigg innan jag kryper bredvid Björn i sängen.

Nattens......



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0