♥ Slut på ledigheten

Nu har jag haft sista dagen ledig för den här veckan. Eller visst, jag är ledig på kommande Söndag. Men annars så är det jobb varje dag. Men det är väl den "värsta" veckan på schemat, men det är väl bara för att jag är så kass på att lägga mig i tid och gå upp på mornarna kan jag anta. Kvällsjobb är nog mer min melodi. Men ändå så tycker jag att det är rätt skönt att ha jobbet klart på dagen så att säga, så har man eftermiddagen och en bit av kvällen kvar sen. Jobbar man kvällar så har man ju nackdelen med att det kan kännas som att man bara går och väntar på att få åka till jobbet. Äh...man ska vara nöjd att man får arbeta överhuvudtaget :D

Har pillat lite med bloggen idag också, men jag är inte nöjd. Jag sitter i bakgrunden med en annan mall och pular. Vi får väl se hur det blir med den och om jag någonsin kommer att lägga upp den. Det lär visa sig. Jag har haft tankar på att låta någon annan pula med skiten, men det är ju inte lika skoj ju. Bättre att lära sig själv I guess.

Snart är det dags för att hoppa i sängen. Jag är inte det minsta trött egentligen, men ska jag ta mig upp imorgon så lär jag nog snart börja jobba på att somna iaf. Gröt har varit uppe en sväng sedan han la sig...han hade svårt att somna. Det är ett riktigt hat det där....när man verkligen måste sova men inte kan. Det resulterar ju bara i att man ligger och vänder och vrider på sig ännu mer. Och det där eviga stirrandet på klockan. Sen lyckas man alltid slockna till bara nån halvtimme eller så innan klockan ringer för uppstigning. Ischa.....

Ont i läppen har jag också. Har fått någon slags ärrbildning vid min labret, och så någon blåsa på det. Känns inte det minsta skönt eftersom det strålar ut i läppen emellanåt. Men jag har beställt en hästskobarbell och ska prova med den sedan, då blir det ju inget som trycker och då kanske ärrbildningen drar sig tillbaka. Vi får hoppas på det iaf. Det är inte så jävla trevligt med en "skinnflärp" som står ut på insidan av läppen *burr*.

Neh, läsa mina mail och de bloggar som jag besöker dagligen, sen blir det att dra sig mot kudden.

Take care.....




Dina Ord
Postat av: missmaddis

Som svar på din fråga - lägg till bilden, markera den och antingen högerställ eller vänsterställ den så vipps, hamnar den bredvid texten. Testa =)

2007-09-17 @ 10:18:07
URL: http://missmaddis.rr.nu

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0