♥ Snart

Snart är allt med flytten klart, fy fan vad underbart. Och jag kan tacka Gröt och M för att det överhuvudtaget gick.
Imorgon så kommer det förmodligen folk och ska köpa soffan och sängen, då är det bara hyllan kvar som jag inte vet vart jag ska göra av. Så jag antar att det blir att låta "Ta tillvara" komma och hämta den. Synd...för det är en snygg hylla. Men vi har liksom redan en sådan som står hemma (ja..nu är det mitt "hemma" också), och det blir väl kanske lite väl överkurs att ha två exakt likadana hyllor i vardagsrummet *asg*. Sen är det ju stora åbäken också.
Antar att Gröt är supernöjd över att han kämpade ihop den där hyllan med mig, hur mycket har jag använt den liksom? Vi monterade väl ihop den och sen var jag ju inte hemma så mycket neeej.

Kroppen känns fortfarande som om tåget hade kört över den. Jävla envist skit....men det är inte så mycket att göra åt mer än att bita ihop tills det går över...för det gör det förr eller senare.

Under kvällen har jag inte gjort mycket, har legat soffa och mumsat  cashewnötter, jag är helt torsk på dem. Sen image37har jag väl fått för mig att cashewnötter inte är så hälsofarligt snacks. Synd bara att det ska vara så förbaskat dyrt. Men någon gång ibland kan man ju faktiskt unna sig att köpa lite sånt tycker jag. För gott det är det.....godare än jordnötter faktiskt. Sen ser de faktiskt ganska roliga ut, som små snoppar..haha. Men det är väl säkert bara jag som har sjuk fantasi...men det står jag för isf :P

Men nu tror jag minsann att jag snart ska ta och leta efter sängen. Trött som få så det vore skönt att krypa ner bredvid Gröt om slumra in. Och kanske få vakna utan att ha ont i vartenda ben och varenda led i hela kroppen. Men det är väl inte att ge sig fan på.

Ja just ja...pratade med Kokka idag också...hon berättade en skoj grej, men jag har lovat att inte skvallra så jag låter väl bli då. Ibland måste man ju vara snäll. Men jag kan säga att jag skrattade så jag höll på att trilla ur soffan. Hon lyckas då fan med allt.
Och du...kokka, jag har inte ens berättat för Gröt...men det beror nog på att jag glömde bort det och nu sover han ju. Men som sagt...vi har hur mycket post-it lappar som helst här hemma...så du går inte säker ;)

Men fi fan vad mycket svammel det blev, lägger ner detta och börjar leta efter sängen istället. Faen..tro när jag ska ha något vettigt att blogga om då? Hm, funderar på att dona en lösenordskyddad blogg också, där man kan spy ur sig vad faen som helst utan att behöva tänka på att "fel" människor läser. För jag vet ju att det sitter iaf ett par stycken och snokar i den här bloggen, som inte behöver veta ett skit om mitt liv egentligen...men de får gärna fortsätta för min del...de lär ju inte hitta något i den här bloggen iaf.

Neeeh...sängen....


Dina Ord
Postat av: kokka

vi kirrar oss en varsin å snackar skit om varann tycker jag.
jag kan skriva om alla puckade grejjer du har gjort så skriver du om sånt jag gör på toaletten.. HAHA
i'm killing myself here
tycker du jag borde sova med?.. hmmm

2007-09-27 @ 02:25:06

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0