♥ Snilleblixt

Haha jag donade ju och trixade med bloggen igår. Sen slog det ju mig när jag gått och lagt mig..att typsnitten jag har ändrat till knappast lär synas hos så många. För man lär ju ha skiten installerad på sin burk för att det ska funka. Nu finns det väl iof script som donar att det syns ändå...men vem orkar trixa med det för en blogg? Så det var väl bara jag som tyckte att jag hade gjort så himla massa i bloggen *skratt*

Men du Kokka, vad menade du med den feeta linjen? På min burk så ser den inte så fet ut....har du världens monsterlinje på din eller? Fan, ska man behöva tänka på vad folk har för webbläsare också innan man vågar sig på att ändra saker och ting?

Annars, så har jag inte hunnit göra mycket än. Sov alles för länge i vanlig ordning. Är riktigt jävla dålig på att kliva upp när jag ska. Nu hoppas jag att jag kan sova inatt, för imorgon blir det jobb....imorgon och hela veckan lång. Så jag antar att det inte händer så mycket mer än tv här ikväll, iaf inte för min del. Vad Gröt har för planer det vet jag inte, men känner jag honom rätt så gör han mig sällskap i soffan ;)

Men nu ska jag ta mig en cigg...sen ska jag försöka mig på att ändra min banner här och se om man kan få till något ännu skojigare av alltihop. Nu har jag ju iaf lärt mig hur man fixar färgen på länkarna :P

Laters....

Dina Ord
Postat av: kokka1

nu den är mindre va:P:P

2007-09-16 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0