♥ Trådlös på Jobbet

Sitter på jobbet just nu, här sovs det än så länge (en stund till iaf). Jag tog med mig datorn hit ifall att jag inte kan somna inatt, då har jag något att pula med iaf. Yeey för bärbara datorer :P

Är trött som aset och kroppen känns som att den försöker ta livet av mig. Huvudvärk och ryggvärk...det blir nog en underbar dag detta. Men men, man tar sig väl igenom det också antar jag. Det brukar gå med lite vilja.

Gröt var go nog att skjutsa mig till jobbet imorse, men han var inte direkt pigg när jag jagade upp honom vid 7:30 stackarn. Men han fick åka hem och lägga sig igen iaf, jag är inte ett dugg avis. Men jag får trösta mig med att jag iaf får sova lite imorgon när jag kommer hem. Vi gör klart flytten på Måndag....så jag får känna att jag är lite ledig imorgon iaf. Annars hade jag nog fan stupat till slut...jag MÅSTE få koppla av lite. Från både jobb och flytt!!!

Neh, ta och hänga tvätten och fixa lite här....innan det är dags för rise and shine :D

Men skriver säkert ikväll om jag inte kan somna vill säga.

See ya


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0