♥ Trött

Uscha mig....jag känner mig sjukt sliten just nu. Och som det verkar så får jag jobba Måndagen också. Kommer att bli både drygt och jävlarns stressigt med flyttbestyren. Men det verkar inte som att jag kan göra något åt saken.

Kom "nyss" hem från jobb, det blev att stanna lite längre idag. Men jag får ju gå tidigare på Fredag istället som gengäld så det gjorde inte mig så mycket. Jag orkade dock inte knalla över till den andra lägenheten men det hade jag ju redan räknat ut långt innan^^. Jag ska vara helt klart nästa vecka...så jag får dona lite de närmaste dagarna så ska det nog vara löst i tid. Jag ser INTE fram emot kånkandet sen...uscha mig, och städningen!!!! :O,  hade man varit rik så hade man fan hyrt in någon som kunde göra allt det där trökiga med flytten.

Ja just ja, mina smycken verkar vara på gång..jag skulle tro att de ligger på dörrmattan imorgon när jag kommer hem från jobbet. Hur nice är inte det då? Jag beställde ett töjsmycke och en hästskobarbell....ska ju byta till hästskon i underläppen. Det är lite skoj när man betalar samtidigt som man beställer, för då kan man ju liksom låtsas som att det är lilla julafton när prylarna väl kommer...haha. Så nu ser man ju fram emot att klockan ska bli åka hem imorgon eftermiddag. Gash, jag blir som ett litet barn....men det är ju så kuuul :D

Men nu ska jag slänga mig ner i soffan och vänta på att Gröt ska komma hem från jobbet. Han blir lite sen idag men inte så illa att vi inte hinner se varandra innan det är läggdags igen. Det blir väl mat och lite mys i soffan innan vi tuppar av för kvällen. Jobb imorgon också för båda två....så jag hoppas att jag känner mig piggare då.

Well....kan hända att jag skriver lite mer sedan, annars blir det säkert några rader imöra ;)


image21 <== Dags att ni röstar lite igen btw ;)





Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0