♥ Tvättmaskin

Äntligen så har vi flyttat tvättmaskinen!! Så nu snart hänger det tvätt över hela den här lägenheten också :P
Vi tog den på säckkärra...som jag gick med tvärsöver T Ä, det lär ju ha sett skapligt jävla skevt ut....haha.
Trist nog så har jag en hel massa kvar att packa ner i den andra lägenheten, men det går ju framåt även om det är sakta (säkert vet jag dock inte om det går).

Är trött som aset nu och har varit på väg ner i sängen ett bra tag, men lyckades fastna framför House på fyran. Men när det är slut så SKA jag i säng och därmed basta. Har ju en del att dona med imorgon också.

Jag tror att jag har lyckats dra på mig en förkylning också, hurra....precis vad jag ville. Så det blir att köpa sig massa vitaminer imorgon så jag blir av med skiten, för jag har inte tid att vara krasslig. Dessutom så tenderar jag ju att få små blåsor vid mina piercingar (de i närheten av munnen) och det är ju lagom skojsigt när två av dem inte är 100% läkta än....wohooo.

Neh...nu svamlar jag bara *trött*, så det är väl dags att ge upp och släpa sig mot sängen. Men nattiscigg först antar jag....skum ovana det där.

Well well....G'natt



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0