♥ Usch

Trodde inte att man kunde känna sig såhär mörbultad. Igår kväll hade jag så jävla ont i kroppen (heeela kroppen) att jag trodde att allt hade gått sönder. Jag grinade när jag skulle vända mig i sängen, skojigare än så kan man verkligen ha det vill jag lova. Är illa idag också, men idag har jag gett mig fan på att iaf försöka hålla mig vid "liv" så att säga. Tror inte att jag blir bättre av att bara ligga i sängen och stirra i taket. Men möjligheten finns och bara det känns ju skönt. Tror dock att kunna titta på tv och ha andra människor (Läs Gröt) omkring mig får mig att tänka på annat än det onda iaf för en stund åt gången. Det blir distraktion från eländet och det behövs. Har ju faktiskt lyckats ta mig hur sängen och runt lägenheten utan att storböla idag iaf....yeey me :D

Mindre skojiga nyheter är väl dock att Gröt åker på att dra iväg för jobb inatt, och jag menar verkligen inatt :S. Så när han kommer hem nu så får han inte göra så mycket mer än att diska glas så han har till frukosten...för sen vill jag minsann ha lite tid med honom innan sovadags. Ja jag vet...jag kan vara lite fjönig med det där. Vi träffs ju faktiskt varje dag....men det är ändå skönt att bara ha lite "slapptid" tillsammans, även om det "bara" innebär att man ligger i varsin ände av soffan och glor på tv.

Nu till något helt annat. Hockeyn igår vart ju inget bra alls. Nu missade jag ju iof nästan hela spektaklet, men förlust blev det och tydligen så ska det inte ha varit någon skoj tillställning alls. SSK är inget lag som tippas i toppen, tvärtom...det anses rätt usla. Mora är heller inget topplag men torde faktiskt vara bättre än SSK just nu. Men icke...det verkar ha varit två kassa lag som möttes igår...där SSK tyvärr drog det vinnande strået. Vi får verkligen hoppas att det kommer att se bättre ut framöver. Nu har Mora iof inte vunnit någon premiärmatch sedan de kom upp i ES, en oavgjord finns dock i protokollet. Men det känns som att de tidigare säsongerna har ställt upp med lite vassare motstånd i premiären, en ett skapligt "uselt" SSK. Men som sagt...bara att blicka framåt...det är bara en match spelad...så nya tag!! Jag vill se mitt Mora i ES nästa säsong också, och jag blir lite kinkig när jag inte får som jag vill ;)

Men nu ska jag se om jag kan ta och luta ner mig i soffan en stund. Gröt är väl snart på väg hem skulle jag tro. Sen återstår det väl bara att försöka klura ut något att äta ikväll. Som vanligt något som inte tar allt för lång tid att göra i ordning. Gash..vi måste verkligen bli bättre på att hitta på vad man ska äta....vi har blivit totalt urusla på senaste tiden. Men mycket beror nog på att det blir så lite tid...man vill liksom ägna kvällen åt annat än att laga mat känns det som. Men det finns ju faktiskt en hel del att göra som inte tar så förbannat lång tid...så skärpning på oss båda^^. Kan andra så kan ju vi...vi kunde ju förut menar jag...så det borde ju sitta därinne någonstans.

Men ja...soffan...*harkel*



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0