♥ Väntat besök

Ja...idag har Dampe varit här. Hon är hemma från Örebro över helgen och då var ju en kaffestund ett måste. Alltid lika trevligt, eller kanske ännu trevligare än vanligt eftersom det inte händer så ofta nu när hon har flyttat. Det blidde som det brukar, massa kaffe...skvaller och cigg. Det är skönt att höra att hon har det finemang därnere iaf, hon var ju lite nervös innan hon flyttade. Men det flyter på bra och hon verkar inte ha många lugna och ensamma stunder :)
Nu dröjer det väl en stund innan vi hinner träffas igen, för nästa gång hon kommer så är det under min jobbhelg tyvärr. Men o andra sidan så har jag ju Fredagen och Söndagen ledig då. Men men....vi lär nog hitta tillfällen att ses på.

Annars så har jag varit i andra lägenheten och pysslat lite. Fan så svårt det är att se hur mycket som egentligen är gjort när det står kartonger och skit överallt. Det hade varit jävligt skönt att flytta bort kartongerna så man får lite större översikt. Men ja...det löser sig som allt annat. Jag ska väl dit en sväng imorgon också hade jag tänkt mig.
Borde väl kanske göra något här hemma också....men jag känner ingen större stress över det just nu. Jag menar...det är ju inte så att disken går någonstans bara för att jag ignorerar den en stund....haha.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Gröt jobbar ju imorgon så jag antar att han lär lägga sig ganska lagom. Det borde jag också göra iof, för kroppen mår nog bättre om man får in lite rytm. Det borde vi båda två få in i våra skallar. Att man inte behöver sitta uppe heeela nätterna bara för att man är ledig *skratt*. Man kan ju ta helgerna till att bryta lite på sådant där, men ändå lägga sig lite lagom under veckorna fast man är ledig. Jag menar...man är ju fan alltid seg och trött oavsett om man jobbar eller inte...och det beror väl på att man vänder och vrider så förbannat på både dygn och ätande. Visst fan kan man sitta uppe nån timme längre när man är ledig, men som sagt...man behöver ju inte börja leta efter sängen framåt morgonkvisten direkt. Neh...lite skärpning vore på sin plats.

Men nu ska jag slökika lite på hockey. Det är match mellan Svenska och Ryska ishockeylegender. Kan vara lite skoj att se de gamla rävarna på isen igen. Det verkar dock som att Ryssarna dominerar^^. Lite nice slötv att roa sig med tills man orkar ta tag i disk och sådant...om jag nu ens gör det idag. Det lär visa sig.

Och till sist....hur F*N gör jag för att ändra färgen på länkarna? Jag vill ha länkarna i rosa text.....det ska ju fungera eftersom jag sett att andra har olika färger i sina texter. Kan någon vara så gullig och hjälpa lilla mig?! ;)

Nu tv.....laters!!


Dina Ord
Postat av: kokka1

funka sig inte med vanlig html elle????

2007-09-15 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0