Flytt/Hockey

Yeey...idag ska en del av mina grejer flyttas över från den andra lägenheten. Den ska ju vara tömd till den sista. Känner mig inte direkt upplagd kan jag säga...när kroppen mår som ett utskitet päron. Men det måste ju göras så det är väl bara att bita ihop antar jag. De kan ju inte flytta över sig själva direkt. Faen så gött när allt det här är över. Hatar att flytta....eller jag hatar just den biten att packa, bära och flyttstäda, annars är det bara skoj.

Hockeyn börjar ikväll också...weehee. Mora spelar sin premiärmatch mot SSK....de börjar med en bortamatch. Rätt tufft, men med lite tur så får de en bra start på serien. Försäsongen har ju inte sett sådär jättelysande ut direkt. Men det behöver ju inte betyda så jädrans mycket egentligen. Jag menar...förra säsongen tror jag Modo vann högst en match på försäsongen...och de gick ju och tog SM-guld så..haha. Men så långt tippar jag tyvärr inte mitt kära Mora..men slutspel tycker jag väl ändå att det ska bli. Enligt tradition så är vi bottentippade i år igen...precis som de föregående säsongerna i elitserien. Men det gör inte så mycket...det har ju motbevisats förr så att säga. Och ibland är det nästan bäst att få slå underifrån. Så...ikväll strax före 19 så har jag nog hunnit bli lite nervös på riktigt :D

Men nu ska jag kika lite mail, göra mig klar och sen är det väl bara att sätta fart om det ska hinna hända något idag.

Laters...



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0