1-årskalajs

Sov som vanligt inte riktigt sådär bra som jag hade velat inatt, men totalt sömnlöst blev det inte som tur var. Vred mig väl ett par varv mindre inatt än i vanliga fall då...haha.

Idag har jag varit iväg på 1-årskalas, en kompis lilla tös har ju gått och blivit stor nu. Hon fyllde väl egentligen i Söndags, men kalasen får dela lite på sig då det är en drös med folk som vill gratta. Det blev lite kaffe och nån kaka/bulle och en liten tårtbit. Var faktiskt riktigt gott...och dessutom så gick jag både dit och hem så jag kanske knallade bort bullen iaf image80

Planerna för resterande kväll sträcker sig nog inte mer än till soffan skulle jag tro. Men jag kan nog förlåta mig själv för den slöheten...jag har ju faktiskt varit utanför dörren längre än till kvartersbutiken idag. Tänkte att jag skulle ta och plocka lite här hemma imorgon, så då kan det ju vara skönt om jag kommer i säng hyfsat ikväll. Jag skulle säkerligen somna bums om jag gick och la mig nu...men nah...lite väl tidigt kanske. Nån timme till blir det nog innan jag kryper ner i sängen.


Pratade med Gröten sista biten hem, de har ju rum med bastu och grejer numera..så han var på g in en stund innan läggdags. Det är väl inte en helt kass avslutning på en lång arbetsdag. Sen blir man ju sådär skönt avslappnad i kroppen, så kan inte han sova inatt..ja då är det något knep på gång..haha. Nästan lite avis faktiskt..och jag sa igår att om vi någon gång ska bo i hus så lär vi fan ha bastu!! Jag tror inte att han skulle protestera så mycket mot det.

Neh, soffan en sväng innan nattadags....



311572-59


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0