<3

Alla hjärtans dag...

Vi har väl egentligen inte gjort något speciellt idag, mer än att vi åt varsinn pizza för att fira att vi tycker så mycket om varandra. Jag säger som systeryster säger i sin blogg...det är ju roligare att få presenter när man minst anar det. Jag fick ju faktiskt blommor här för ett tag sen...som jag inte hade förväntat mig överhuvudtaget. Det är sånt som är sött och kul. Inte ett komersiellt jippo....

Nu är klockan sent som vanligt här och vi är på väg ner i säng. Har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna...men jag ska bättra mig image79

Oh...innan jag avslutar. Mora piskade HV-röv dagen till ära. 4-0...4-0....4-0

Nu sover jag gott inatt!!!

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0