Bring It On

Det blev ganska intressant när jag lade ut en möjlighet att maila mig istället för att bara skriva sina åsikter i kommentarsfältet. Dessvärre så verkar det bara vara fegisarna som använder sig av den. Men nåväl..en del roande har jag väl fått läsa, även om avsändaren förmodligen haft helt andra avsikter än att roa mig.

Jag har nästan lite funderingar på om jag ska lägga upp en ny kategori här i bloggen. "Hall of shame" eller något liknande. Jag är dock lite tveksam på om jag ska ge denna/dessa den uppmärksamheten. Det finns ju risk att de gottar sig, men o andra sidan...så kanske de mot all förmodan sitter och skäms lite därhemma. Jag har ju mina aningar om vart mailen kommer ifrån, vilket gör det hela ännu mer skoj. Mitt liv verkar ju som jag skrev i ett gäng inlägg sen...högst intressant hos en viss del av det här landets befolkning.



Jag tror jag vaknade på fel sida idag, var inte på något vidare humör....och är inte på något vidare humör. Det var ett tag sedan jag hade en riktig sån dag faktiskt. En sån där dag då det inte känns bra...men jag kan inte sätta fingret på vad det är som är fel. Jag tror dock att min arbetslöshet är den stora boven i dramat. Vem fan mår bra av att inte ha ett jobb? Ett jobb ger dig en rutin i vardagen, ett jobb ger dig pengar och en självständighet. Har du ett jobb så har du någonting att gå upp för varje dag. Jag är inte byggd för att vara arbetslös....jag tappar fan hela mig själv av att bara gå hemma. Hate It!!!


Nu blir det nog en liten promenix....ska ta en sväng till affärn...så då kan jag lika gärna passa på att knalla en liten bit till. Sol och frisk luft är bra för en skalle som håller på att explodera av en massa tankar.


311572-59





Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0