Dagarna bara går och går

Jag lovade ju häromdagen att jag skulle skärpa mig när det gäller den här bloggen. Ändå så har jag inte lyckats släpa mig hit förräns nu. Men jag antar att det går i perioder...ibland är det bara träligt och tråkigt att sätta sig vid datorn. Jag har slagit upp startsidan är ett otal ggr..men inte känt att jag haft något att skriva..så jag har tryckt bort den lika snabbt igen.

Dagarna som har gått...har bara svischat förbi. Jag har egentligen inte gjort så mycket....mest suttit i soffan och nött låtar i Guitar Hero..haha. Jag har bestämt mig för att jag inte tänker avancera till nästa nivå förräns jag spelat 100% på alla låtar. Det kan ju ta ett tag I guess, eftersom det finns iaf 2 låtar som jag förmodligen kommer att få spela mig döless på innan jag ens närmar mig 100%. Men well...jag vet ju vad jag ska fördriva tiden med iaf.

Har känt mig lite hängig också...trött i kroppen och en huvudvärk som har kommit och gott. Gröten har inte heller varit riktigt kry så jag antar att han har delat med sig av lite bacillusker till mig. Känns dock lite bättre idag än vad det gjorde igår kväll. Fi fan hade så ont i skallen när vi skulle lägga oss...så jag trodde jag skulle spy ett tag. Sen blir det väl inte bättre av att man sitter och stirrar på de där jädrans blopparna i spelet halva dagarna. Så idag har jag faktiskt inte ens rört spelet...duttia mig va?

Och systeryster....jag har inte glömt bort din blogg. Mitt PSP vill inte fungera som det ska...så jag ska försöka få ordning på det där så jag kan göra om din header. Håll ut bara....och hoppas du kan stå ut med spidden tills jag fått ordning på mina grejer image79

Men nu ska jag slänga mig i soffan en sväng, har tagit reda på disken så nu ska jag vara lite slö en stund..hehe.

311572-59

Dina Ord
Postat av: YsterSyster

Det går så bra så =)massor med kramisar....

2008-02-26 @ 20:07:41
URL: http://schmerzengel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0