Friday I'm In Love

Pälsket kommer hem över helgen också...*me happy*

Pratade nyss med honom på telefonen, han skulle bara slänga sig i en dusch och sen skulle han börja rulla hemöver. Det är sjukt vad det gör mycket att han kommer hem över helgen. Tiden tills hans nästa långledighet går fan så mycket snabbare. Även om det "bara" är två nätter hemma...så blir det ju hur man än vänder och vrider på det...två nätter mindre hemifrån image79



SYSTERYSTER!!!

Har i princip gjort klart din header nu, men det blev inte riktigt de färger jag hade tänkt mig från början. Jag fick inte till det så att det såg bra ut. Nu har jag "bara" kodningen kvar att göra....så jag hojtar som sagt till när du kan kika. Blir du inte nöjd med färgerna så får du väl tvinga mig att byta då...hehe



Well...en kopp kaffe och en cigg kanske? Sen blir det väl att släpa sig in i duschen. Planerna för kvällen har jag ingen aning om. Men jag kan anta att Gröten inte är piggast i stan när han kommer hem, så jag skulle kunna gissa på att det blir rätt lugnt...och det gör inte mig det minsta.

311572-59

Dina Ord
Postat av: SysterYster

Det blir nog bra ska du se ;P Ha det så bar tills vi hörs igen och hälsa guben...kramisar

2008-02-08 @ 20:35:04
URL: http://schmerzengel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0