Helgen

Nu har ytterligare en helg gått....och snabbt också.

I Fredags gjorde vi inte särskilt mycket, kvällen spenderades i soffan med mat och en film. Filmen vi såg var The number 23 , en helt ok film om ni frågar mig. Lite skumt att se Jim Carrey i en någorlunda seriös roll. Men han gjorde den faktiskt bättre än jag hade kunnat föreställa mig. Så...se den!!

Igår var vi hem till svärisarna för att fira Grötens mormor som fyllde 85 år. Det bjöds på god mat (Sellnäsplanka) och tårta. Vi var ett gäng som hade samlats där. Mycket trevligt indeed....och som vanligt när vi åker ut till "byn" så blir vi kvar såpass länge att det bara är att åka hemåt och soffan/sängen sen. Men det gör inte mig det minsta...jag trivs ju som sagt super därute image80

Idag har vi faktiskt klivit ur sängen innan det gått pinsamt långt på dagen. Och vi har to m varit utanför dörren och hunnit hem igen...och klockan är inte ens 15 *asg*. Vi åkte iväg vid 12:30 för att möta upp Rockerslyna med gube. De har varit i stan sen igår och tyckte vi kunde ses för en liten lunch innan de satte av hemåt igen. Det blidde BK och en dubbel cheese....men strips och trevligt sällskap som tillbehör..hehe. Det var ju fan runt 2 år sen vi sågs sist..gash.

I övrigt så har väl helgen varit....snöig!! Det var väl lite uppehåll där igår på kvällen iaf, men nu vräker det ner igen. Gröten är inte det minsta ledsen över det....inte jag heller för den delen. Skotern fick sig en liten genomkörare igår när vi var ute i "byn". Han tog väl ingen långvända men han fick ju iaf känna på den litegrann.

Nu ska jag dra mig vidare ner i soffan...och göra Gröten lite sällskap. Vet dock inte om han kommer att märka av det så mycket...han sitter ju och spelar Halo image79

311572-59


Dina Ord
Postat av: Sofia

Åh mycket gott på den där plankan!! :)

2008-02-03 @ 19:52:05
URL: http://sofiaisobel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0