Jag är bortskämd

Ibland så är det lätt att glömma hur jävla bra man egentligen har det. Man ser saker och ting som självklara. Det är inte självklart att ha tak över huvudet eller vänner och familj som bryr sig. Det är inte så självklart att du får vara frisk. Det finns många som inte har någonting alls...och som skulle bli överlyckliga om de fick leva en dag i den där "självklara" vardagen som vi knallar omkring i.

Jag är bortskämd......

Jag har mina vänner som jag skulle gå genom eld för och jag vet att de skulle göra detsamma för mig. Jag har min familj som jag vet älskar mig villkorslöst. Jag har min sambo som är det bästa man kan ha. Jag har någonstans att bo och jag får mat på min tallrik varje dag. Jag har folk omkring mig som gör min vardag till något mycket mer än vad man skulle kunna önska sig.

Jag fick en present av min sambo idag..för att jag har namnsdag. Jag fick den av honom för att han visste hur mycket jag ville ha just det. Jag är bortskämd...nästan såpass att jag snart får passa mig för att inte bli odräglig image80

311572-59





Dina Ord
Postat av: Gröt

blir...? :p

2008-02-28 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0