Less

Blää....jag är less på den här bloggen nu. Jag stör mig sjukt mycket på den där förbannade reklamen, den ena blaffan fulare än den andra. Jag har letat runt lite på andra ställen....men trots den ugly reklamen så är blogg.se det ställe som ger dig mest frihet när det gäller att trixa med din layout. But still...jag vill INTE ha reklam. Ja jag vet att jag kan köpa bort den, men 69 spänn per månad alternativt 500 på ett år låter i mina öron lite väl om jag ska vara ärlig.

Well...nu har jag fått gnälla lite om det idag också.

I övrigt så har det varit ganska lugnt. Gröten var ju iväg större delen av dagen...han har ju varit och shoppat sig en ny bil. Så nu åker vi ståndsmässigt...hehe. Jag kan inte ett skit om bilar..så jag kan inte säga mer än att jag tyckte den såg helt ok ut...det där med prestanda och shit..det överlämnar jag åt någon annan.

Men nu är det dags för nattisciggen och sen är det släcka lyset som gäller.

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0