Nu går den igen

Jag hade tydligen inte tvättat klart igår. En stackars handduk hade jag ju naturligtvis glömt. Så nu går maskinen igen...med handduken och de kläder som jag hade på mig igår. Ska det göras..så ska det fan göras ordentligt. Och ja Thuss...vi har varsinn tvättkorg, eller nästan iaf.....det är en tvättkorg med avdelning på mitten. Hur smidig som helst ju. En såndär IKEA-pryl off course image79



Jag sov pissdåligt inatt av diverse orsaker. Såpass kasst att jag tydligen hade snäst Gröten ur sovrummet i förmiddags. Jag hade låtit så arg så han knallade ut och frös på soffan istället. Själv märker jag uppenbarligen inte hur jävla snäsig jag låter när jag är sådär trött. Men uppenbarligen så var det nog illa för att han skulle tycka att soffan var ett tryggare alternativ. Fi fan vilket kärringas jag är. Nåväl...jag har bett om ursäkt nu och förklarat att han får snäsa tillbaka när jag gör sådär.

Nu är Gröten iväg och skruvar med sin bil. Förhoppningsvis så blir hon lite gladare nu. Tror det var nån generator som skulle bytas.....och sen i med ett nyladdat batteri. Vi får väl se hur det slutar. Men det kanske börjar bli dags att pensionera gamla bettan? image90

Själv så sitter jag och letar efter fler jobb att söka. Kikar to m på Eniro om jag hittar nåt schysst litet företag eller något som man skulle kunna skicka en intresseanmälan till. Nu jävlar.....är det slut på att lalla omkring här hemma. Blir ju fan sjuk av att inte ha något att göra...och att aldrig ha några pengar.

Nåväl....ska tjata vidare med Thuss på msn, sen ska jag väl hänga tvätt och fixa lite.

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0