Så var det dags igen...

Har precis kommit hem från affärn, kände att det var lika bra att köpa på sig ett paket cigg till. Åkte med Gröten upp...han är ju på väg ner till Sthlm för en veckas jobb igen...blää. Men jag säger som vanligt...med lite tur så får jag hem honom över helgen, men också det som vanligt...så ska jag inte förvänta mig för mycket. Men ciggen då ja...jag hade ju iaf 6 kvar i mitt paket...men drog mig till minnes hur jävla svårt jag har för att sova första natten själv såhär. Så det var lika bra att bunkra på sig...ifall att de kommer att behövas menar jag. För hade jag inte garderat mig...så kan du ge dig fan på att jag blivit sömnlös bara för det.

Well...blir det en vaken natt igen...så har jag ju iaf lite att pula med. Ska plita ner den där grejen som jag talat om...plus fortsätta spåna på syrrans blogg-layout. Gött att ha något att trötta ut sig med, istället för att ligga och stirra i taket...och praktisera VM i att snurra runt i sängen.

Vi har tagit det lugnt här hemma under dagen (låter det bekant? haha), en liten sväng till Ica Maxi men sen har vi bara umgåtts med varandra här hemma i lyan. Man måste ju få sig en rejäl dos av sambon innan han försvinner ju. Nu har jag ju bara kuddarna i soffan och kramas med image80

Men innan jag sätter mig ner i Photoshop eller gör något annat på den här datorn, så ska jag ta tag i disken innan klockan blir för mycket. Vi bor ju i hyreshus och då är det väl inte allt för poppis om man börjar stöka med sånt skit miss i nassen. Har egentligen ingen som helst lust att diska....men gör jag det inte nu så sitter jag här och suckar imorgon istället. Såvida det inte finns någon som anmäler sig som frivillig att ta hand om det?!?! Neh...jag tänkte väl det....plö

Och jag håller med Ida....bannern blev riktigt bra till min blogg!!!

So...disken...here I come

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0