Ska jag bli sjuk nu igen?!

Har mått mysko hela dan, eller sen jag vaknade kanske man skulle säga. Jag sov ju iaf till 13...och då har ju en bra bit av dagen redan gått. Om man nu ska vara så noga menar jag...hehe.

Jag känner mig småmatt i hela kroppen....magen är knepig, och det värsta av allt..så smakade kaffet skit idag. Och jag KAN INTE göra äckligt kaffe. Nävars, men det smakade liksom skumt och jag fick nästan kvälvningar när jag drack. Och...detta lär ju inte tyda på nåt annat än att det är något skit på gång igen *suckar*

Jag har allvarliga funderingar på att åka till läkare och testa mina värden igen. Har ju haft lite strul med sånt där förr. Då kanske man kan få fram nån vettig förklaring på att jag blir sjuk stup i kvarten...och att jag i princip aldrig känner mig riktigt pigg. Nu har säkerligen min dygnsrytm en hel del med saken att göra. Men emellanåt så är det stört omöjligt för mig att somna på nättera...och jag kan liksom inte göra så mycket mer än att försöka vrida och vända så jag ska bli trött. Men vissa ggr så kan jag vara så trött så det känns som om jag skulle spy...men sova...det går inte.



Fick nån grej av Thuss som jag ska fylla i och fixa under kvällen. Men just nu orkar jag fan inte....men jag har lovat att det ska göras idag någongång..och jag kunde tydligen inte smita...haha. Så jag lär väl få tummen ur och göra det där....snart image79

Men nu...så kikar jag på soffan och känner att den ser jävligt inbjudande ut. Men lite läskigt känns det ju att ta sig dit, det kan ju hända att ja somnar.

311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

thess har gått å blitt kokko mer än vanligt!

har suttit å klurat på banner till dig, men dina färger va inge kul!
haha

jag postar dom i min blogg så får du kolla på dom helt enkelt:)

2008-02-06 @ 04:22:05
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0