Skitreklam

Nu har jag fått den där reklamen i bloggen igen...störtfult och irriterande. Inte har jag råd att "köpa" bort den heller. Blir skitgnällig när det gäller sånt där. Man lägger ner tid på att få bloggen att se snygg ut...sen blaffar de ut massa ful reklam på sidan. Jaa....jag vet att sidan är gratis os v.....men jag gnäller ändå. Att jag tycker att det är skitfult är ju ett faktum!!!



Nu har systeryster skaffat sig en blogg också, på min inrådan. Jag ska försöka dona lite med hennes layout så hon får något skojigare än det de har att välja på som standard. Skitskoj att hon börjat blogga nu...då kan jag ju följa henne och hennes tokiga familj på datorn också image79



Nu har Gröten kommit hem från sin skotertur. Det blev en låååång dag för honom idag, och jag kan anta att han kommer att sussa som ett barn när han väl lägger sig. Det tar att vara utomhus en hel dag....och köra skoter är ju trots allt inte bara att sitta och åka med. Så...jag får väl hoppas att jag somnar snabbt inatt..för det kommer nog att snarkas en del från herrns sida av sängen *flin*

Själv har jag ju inte gjort så mycket idag...mer än tvättat. Så nu är våra tvättkorgar så gott som tomma. I min ligger det bara nåt smått i botten. Däremot så hänger det ren tvätt överallt....det finns ju inte så herrans mycket att hänga på här, så man får utnyttja dörrar os v.

Men nu ska jag försöka släpa med mig Gröten ner i soffan......

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gröt

Haha jag vet nog vems sida de snarkas på jag ;op

2008-02-05 @ 02:49:41
Postat av: kokka1

i din??!!
haha, va sött, ni har en varsin:P
får min bo mellan era sen då eller?

hhihi
thess ska sova nu.. skulle ha gjort det sen ett par timmar, men det är juh som vanligt

2008-02-05 @ 03:14:36
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0