Sömnlös....igen

Jaha...då var vi här igen då image90

Nu kom den en sån här jävla natt igen, då kroppen vägrar gå med på att somna. Jag har väl iof varit ganska befriad från det ett tag....men icke att man skulle få vara glad för länge. Fan...jag är ju egentligen hur jävla trött som helst, men kroppen vägrar att ta de där sista stegen som innebär sömn. Precis när jag känner att jag ligger som skönast....och kroppen börjar slumra...ja då rycker jag till och så är jag tvärvaken igen *förbannad*

Gröten ligger och snusar för fullt....och jag förstår honom, han gick ju upp ex antal timmar innan mig. Jag hade inte haft något alls emot att somna in bredvid honom kan jag säga. Dock så får det bli lite slöläsning om gårdagens hockey...sen en cigg innan jag gör ett till försök att knoppa in. Ibland funkar det om jag gått upp en liten sväng. Om inte annat för att bryta det där jävla vändandet och vridandet i sängen.

Hoppas ni fått sova iaf......

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0