Under Konstruktion

Nu har jag lagt in det första i systers blogg. Det är fortfarande en massa småpul som ska läggas till os v. Sen får vi väl hoppas att hon inte tycker att den ser allt för trökig ut just nu. Försökte med lite mer färg från början..men jag fick det inte att se bra ut. Well....det ska bli skoj och höra domen image79



En liten tjuvtitt:

image106

311572-59

Dina Ord
Postat av: Kim

Maria: Besöksräknaren brukar fungera rätt bra. Till saken bör nämnas att det är måndag idag, räknaren går om till 0. Har en person fått mer röster än besöksräknaren säger så ligger där fusk bakom. Till detta bör nämnas att bloggskrivaren för ett par dagar sedan klagade på att ingen röstade på henne. Vips så röstar alla som besöker hennes sida. Låter illa eftersom jag skickat massa folk till hennes sida med uppdrag att bara få vara med i besöksmaskinen. har man då som innan idag 143 besökare & inne på bloggtoppen 138 som röstat så kan jag säga BULL SHIT för 20 besökare kommer från mig som inte röstat. Skulle röstlänken ligga på annan sida så får man stå för det själv =)

2008-02-18 @ 19:16:13
URL: http://www.lottaandkimsitstheshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0