Äntligen

Äntligen så har klockan blivit såpass att man helt legitimt kan slänga sig i sängen och dra täcket över öronen. Det här har nog fan varit den längsta dagen på länge mina vänner. Jag har verkligen fått kämpa för att inte lägga mig ner i den otroligt inbjudande soffan. Nog har jag besökt den, tro inget annat...men då tvingade jag mig själv att sitta. Så fort jag kände att jag började glida längre och längre ner..så var det bara upp och springa igen *puh*

Jag hade kunnat lägga mig i sängen för länge sen, men jag vet inte om jag har någon större lust att vakna kl 6 imorgonbitti. Det känns mer vettigt att börja göra sig klar för att sussa nu. Och ni kan inte ana (eller jo..Gröt kan) hur skönt det ska bli att lägga det stackars huvudet på kudden. Jag kommer att få lock för ögonen (mohahaha..internskämt).

Gröt ringde nyss så vi fick säga godnatt, jag skulle kunna tippa på att han somnar minst lika bra..om inte bättre än mig ikväll. Det hoppas jag iaf..och att han får sova hela natten igenom innan det är dags för jobb imorgon igen. Och med det samtalet så får det bli tack och hej för idag.

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0