Datanörd

Nu har jag spenderat alldeles för mycket tid vid datorn känner jag....

Jag har suttit och klurat runt och sökt på olika webbhotell för att kika vad det kan kosta. Har hittat ett ställe som känns som en klar kandidat för tillfället. Men det kan ju komma att ändra sig till den dagen det blir aktuellt. Jag begriper bara inte varför jag ska börja spåna på sånt här när jag inte har ett ruttet öre. Det är så typiskt mig...jag "fönstershoppar" och så blir jag otålig och irriterad när jag inte kan handla det jag vill. Har jag någon manlig läsare just nu..så sitter han förmodligen och skakar på huvudet samtidigt som han tänker "typiskt fruntimmer"  image79

Har du en egen domän och plats på ett webbhotell? Isf...kan du rekomendera något speciellt ställe? Allt från mailadresser till support är av intresse. Och sen vill man ju att det ska vara någorlunda stabilt...*harkel*
Jag har siktat in mig på One, det verkar onekligen vara bästa alternativet så här långt. Men som sagt...har ni något bättre på lager..så shoot.





Det blev sannerligen en Måndag i datorns tecken, tänk att man vissa dagar kan spendera så mycket tid vid den här prylen. Ibland sitter man ju här fast man egentligen inte gör något...man surfar mest runt på måfå för att spendera tid..eller för att slippa göra något av lite mer nytta...haha. Hade man kunnat diska eller dammsuga med datorn..så hade man nog fan gjort det..gash. Det är en jävla tur att man inte sitter fast så här varje dag...vissa dagar har man ju inget sug alls av att sitta här.

Klockan har tickat iväg efter midnatt och det lär väl inte hända så mycket mer ikväll. Känner jag oss rätt så blir det att förflytta sig från den ena dumburken till den andra. Jag har dock ambitioner att försöka hitta till sängen en aningens tidigare än föregående kvällar....eller mornar kanske man skulle kalla det image80

311572-59



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0