Det gick åt helvete

Hockey idag...och jag försökte med en ny taktik...att inte följa matchen. Det fungerade uppenbarligen inte det heller för Mora förlorade...0-2 slutade matchen och Luleå åker hem med 3 poäng. Undra vad jag ska försöka få till för distraktion ikväll..för att slippa muttra så mycket över matchen.

Annars är det rätt lugnt. Gröten är ju hemma, han kom igår kväll så jag har sovit hur bra som helst inatt. Dumt nog så har jag legat i skarven mellan madrasserna så min rygg är väl inte allt för glad idag. Men det går över, jag får se till att lägga mig lite mer strategiskt inatt.

Vi sitter här vid varsin dator och väntar på att kaffet ska bli klart. Jag passar på att uppdatera bloggen en liten snabbis. Egentligen har jag ju inget av värde att skriva, utan skriver mest för att fördriva tiden. Nu när jag tänker på det så kanske det är bättre att skriva senare....istället för att plåga er med en massa nonsens image79


311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0