Dödens trött

Jag vimsar omkring som en yr höna här hemma för tillfället. Sov inte alls mycket inatt vilket iof var ganska väntat..men ändock jävligt irriterande. Vid 8-tiden gav jag upp snurrandet i sängen och klev upp. Sen dess har jag bara irrat omkring och försökt göra en massa nytta (för att hålla mig vaken). Tveksamt om jag lyckats. Det känns som om man bara flyttar runt grejerna här hemma *suckar*

Iof så har jag väl lyckats få undan disken och tvättat två maskiner, men det är liksom två grejer som man bara inte kan misslyckas med. Mer än så vet jag inte om jag mäktar med idag. Soffan känns jävligt lockande men jag vet ju att jag förmodligen tvärsomnar om jag försöker mig på ett besök där.

Har suttit en liten sväng vid datorn också (som ni kanske ser). Har gjort lite småförändringar i bloggen, inte mycket men nog för att det ska märkas (hoppas jag). Sitter och fnular på lite mer ändringar, men har inte ork att bråka med koder som jag totalfastnar med. Så det får nog se ut så här ett tag...tills imorgon iaf då jag förmodligen har fått sova en hel natt.

Pratade med Thuss alldeles nyss....hon var väl ungefär lika pigg som mig. Dock så har hon väl lite bättre rutin på det där med vakennätter image79.

Ringde Gröten också...men han hade fullt upp så jag får väl vänta ett tag innan jag får honom i luren. Men den som väntar på något gott.....image85

Men nu ska jag hänga den sista tvätten...sen blir det.....ja...who knows?

311572-59

Dina Ord
Postat av: Leena

TACK! :)
Är fanimej as glad, woho!!!

2008-01-14 @ 21:38:53
URL: http://Leenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0