En hel natts sömn

Jag har fått sova hela natten...utan avbrott....*kors i taket*

Jag tror att jag somnade där runt tolvtiden igår kväll. Jag var så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men det är ju inte alltid det hjälper. Men inatt har jag sovit som en stock....jag tror inte att någonting hade kunnat väcka mig om jag ska vara ärlig. Hur underbart som helst.

Gröten ringde mig vid 10:40..så jag fick lite sovmorgon och det tackar vi för. Jag är iof fortfarande trött, men gör mitt bästa för att komma igång. Jag hade tänkt plocka och fixa lite här hemma idag tills Gröt kommer hem. Någon storstädning får vi se om det blir...men det ska iaf dammsugas och torkas lite. Skönt att det inte är så überstökigt. Jag är egentligen inte alls på något städhumör...men det måste ju göras.

Nu ska jag ut och ta mig en cigg innan jag sätter igång med dagens sysslor. Har dock ingen aning om vart fan jag ska börja. Det är alltid samma visa....och sen slutar det med att jag är lite överallt och plockar på en och samma gång..haha.

Underbart att Gröten kommer hem ikväll.....och att han blir hemma i en heeeel vecka innan det är dags för nästa tripp till storstan ♥

311572-59

Dina Ord
Postat av: IdaBus

Du, det är en jävla tur att man får säga vad man vill när man drömmer, eftersom att man inte får göra det annars :P

Ja, jag måste ju vara väldigt intressant om folk håller på att snoka..? :D
Sen är det väl inte lika roligt att snoka på lunar, för där syns det ju faktiskt att dom snokat och läst ;)

Hm, visst är det kul att städa? :P Gick relativt fort här, såfort disken försvann så kändes allt mkt bättre! Tänk att karlarna är så duktiga på att gömma disken.. Varför? För att vi inte ska hitta det? :P
Dom är roliga, våra hjärtan! :D

Kram!

2008-01-30 @ 14:32:04
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0