Ett porträtt på mig ;)

image97

Pälsket skickade ett porträtt på mig via msn idag. Det kunde inte bli mer likt än så va? ;)

311572-59

Dina Ord
Postat av: Xanidra

haha I know :) Det som lite var tanken med att spy ur mig min åsikt... Det är väl förvisso inte hänvisning jag retar mig på.. Det är mer när någon i femton inlägg gnäller om vad personen skriver, om och om igen.. du vet ständig kritik gentemot den eller den..
alla får väl iofs ha ett syfte med sin blogg.. men jag roas inte av samma visa om och om igen. när det handlar om en tredje blogg.
och min blogg är skit:) Det är jag fullt medveten om. Men alla har kli i fingrarna .
ha det fint ^^

2008-01-19 @ 03:25:26
URL: http://xanidra.blogg.se
Postat av: Gröt

Hehe lika söt som alltid ;oP

2008-01-19 @ 05:00:50
Postat av: kokka1

likheten är fanimig slående!
jag hade nästan glömt hur du ser ut så det va juh bra med en påminnelse^^

2008-01-19 @ 09:31:12
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0