Födelsedagsfika

image99Idag blev det onyttigt igen, men inte så farligt mycket som jag trodde att det skulle bli. Jag (hör och häpna) orkade inte sleva i mig så mycket godsaker som jag kunnat förr. Hur great som helst att gottesuget börjar minska radikalt. Vi var hemma hos Suss som fyller år idag....så nu minskar åren till 30 sakta men säkert..hehe. Hon ligger dock inte lika nära som en annan....jag fyller ju 30 i år *huvva*

Det var 3 barn när vi kom dit...och vi blev förvånade över att ingen av dem grät *asg*. Vi roade oss kungligt genom att kika på dessa knoddar och deras upptåg. Man behöver tydligen ingen tv när man har en massa barn i "jag har nyss börjat gå - åldern". Det händer grejer hela tiden...och snabbt går det...hoho jaja.

Det är väl planerat att det ska firas lite till på Lördag, så Maria ska ut på krogen för första ggn på bra länge. Jag har ingen som helst rutin på det där längre, men det ska nog gå bra ändå. Det man är mest rädd för är väl hur man mår dagen efter, jag kan ju inte dricka något alls knappt längre. När jag var yngre hade jag inte tendenser överhuvudtaget på att bli bakis. Men nu räcker det med nån öl så känner jag det när jag vaknar...gash, är det så det är att bli gammal? image84




Ikväll är sista kvällen innan Gröt åker till Sthlm för jobb igen. Så det blir väl att mysa ner sig i soffan och bara vara ikväll. Nu har vi väl iof inte gjort så mycket annat under den vecka som har gått, men det gör inte mig någonting alls image80. Det enda farliga är väl att det är så förbaskat nice att ligga i den där soffan...att man riskerar att somna. Så emellanåt så får jag lov att sätta mig på en egen del av soffan...haha.

Ingen mat har vi hunnit få i oss heller, vi och våran underbara dygnsrytm. Så jag ska väl bege mig ut i köket och röra ihop något lite snabbt. Ingen vidare tid att äta på....men jag måste äta något..annars vaknar jag med stans magknip mitt i natten istället. Appropå magknip...så har min magvärk inte gått över riktigt. Den är inte lika påtaglig som innan..men den ligger någonstans där bak och molar. Well...det går väl förmodligen över som allt annat.

Men nu köket....

311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

du du du.. jag sitter å väntar på att tiden ska gå så att jag kan ringa här ja.. kan du VAKNA!!!!
högt nog?

2008-01-23 @ 10:07:18
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0