Fruntimmersvärk From Hell

Ibland avskyr jag att vara född som kvinna!!!

Ja...sisådär en gång i månaden så är det ju sådär lagom skoj att vara fruntimmer. Och den här månaden så är det fan något utöver det vanliga I tell you. Jag är inne på dag nr 2 av den där förbannade mensen..och jag har fortfarande apont i magen. Det brukar vanligtvis lägga sig redan första dagen. Well..jag har väl åkt på mens DeLux den här månaden då *suckar*

Jag kan väl iaf glädja mig åt att Mora piskade Djurgårdsröv igår. 5-2 lyste siffrorna så snyggt när slutsignalen gick..och 3 sköna poäng till mitt kära Mora. Men men..det är långt ifrån tryggt och skönt än. Jag hoppas dock på en liten favorit i repris. Förra säsongen så balanserade vi på att vara och icke vara ända fram till slutet. Och eftersom vi fortfarande ligger på jumboplats..så önskar jag ju givetvis att det blir en lika fin uppryckning i år.

Det fick bli en kort blogg nu...har ingen större ork att skriva. All min energi går åt att svära och spotta åt min mage som inte begriper att den ska sluta göra ont. Tyck synd om mig



 

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0