Hopplöst

Jag kan verkligen inte somna....och det suger

När jag pratat klart med Gröten igår kväll så lade jag mig på soffan för att glo lite tv..och bli trött. Trött blev jag om slumrade till. Men det höll inte länge...jag vaknade efter knappt en halvtimme och gick upp för att gå på toaletten. Sen dess har jag inte lyckats somna om. Jag har försökt ligga i sängen med mp3-spelaren på men när det inte ville fungera så gick jag ut i soffan igen. Men det går inte....kroppen bara vägrar att somna *muttrar*

Nu gav jag upp och satte mig här för att spy ur lite i bloggen. Jag har beslutsångest om vart jag ska försöka vagga mig till sömns. För sova..det måste jag ju fan göra....jag orkar inte vara uppe ända tills ikväll utan en uns sömn i kroppen. Jag hade funderingar på att ta mig en liten hojt av min knockout-dricka...men det hade ju inneburit att jag fått spendera hela dagen i någon sorts bakrus/dvala och det är ju inte heller så skoj. Jisses..när fan ska jag lyckas lära min kropp att sova på normala tider?

Kramsjuk är jag också....att ligga sömnlös under natten ger ju upphov till en massa tankar...och saknad. Iof så är jag väl kramsjuk för det mesta, men emellanåt så är det värre än vanligt....som när "kramobjektet" befinner sig i en annan stad...naturligtvis image79

Nu när jag sitter här så känner jag mig aptrött...som om jag skulle kunna tuppa av vilken sekund som helst. Men jag kan ge mig fan på att det går över lagom tills jag hunnit ner i soffan/sängen. Jag kanske ska hämta kudden och somna på tangentbordet? Blää.....

F ö så är det snöigt här igen....ska bli skoj att se hur länge det får ligga den här ggn.

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gröt

Kom på att du kanske inte blir så där däckad dagen efter om du tar "drinken" vid 9-10 tiden på kvällen ;op

2008-01-27 @ 02:09:36

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0