Jag spricker

Oh my...jag har verkligen tagit igen att jag inte åt något godis förra helgen *skrattar*

Jag är mätt beyooond proppad I tell you. Har mumsat lasangette och kladdkaka till efterätt. Fy fan..nu har jag fyllt mitt chokladbehov för flera veckor framöver. Jo...det är seriöst, nu funderar jag på att skippa godis ett par helger. Jag åt ju inget i helgen som var..så det ska nog fungera. Men idag kände jag fan att jag ville synda..och det gjorde jag med råge. Men jag vägrar att ha dåligt samvete för det....jag får inte ens i mig hälften så mycket skit nu..jämfört med hur det var innan jag började dra ner på sötsakerna.

Magen är fortfarande totalt jävla paj och jag vet inte om det blev så mycket bättre av all choklad jag matat den med. Men jag hoppas på att det har gått över tills imorgon, annars får jag väl försöka klura ut vad det är för vajsing.

Ja just ja..vi har ju kikat på film också ja. WTC blev det den här ggn och jag tyckte att den var helt ok faktiskt. Lite seg emellanåt men helt klart värd att kika på. Vi började ju självklart fundera på vad vi gjorde den tiden som nyheten nådde Sverige. Jag vet att jag hörde talas om det för första ggn när jag klev på bussen hem efter jobbet. Tänker man tidpunkt så måste nyheten ha kommit till oss relativt snabbt efter katastrofen. Well...jag tror inte att det är många som inte kommer ihåg vad de gjorde när de två planen flög in i WTC. Blev det vår tids JFK kanske?
Jaja..se filmen iaf!!

311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

jag kommer ihåg exakt vad jag gjorde..
Pelle va hemma hos mig första ggn när jessica kom hem å berätta, sen blev man fast framför BBC hela dagen å natten..

2008-01-19 @ 09:33:02
URL: http://vthessv.livejournal.com/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ja det är riktigt jävla...! ååh... Hårdrocksryck hör inte hemma på HM, så är det bara :/

2008-01-19 @ 17:04:47
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0