Jag vann...tydligen

image91I Oktober så hade Colgate "Munvårdsmånad", och i samband med det så hade de en tävling på hemsidan. De lottade ut ett kit med lite "sensitiveprylar", det är en serie för oss som lätt drar på sig ilningar i tänderna. Jag borstar ju ofta på tok för hårt och har fått skäll nästan varje gång jag varit hos tandläkaren att jag borstar sönder emaljen. Hade provate sensitive-tandkrämen innan och den funkar fin fint. Så varför inte slänga in ett bidrag tänkte jag. Som i alla såna där tävlingar så skulle man ju motivera varför just du ska vinna och jag skrattar när jag tänker på vad jag skrev, det var ju hur fånigt som helst ju image79

"Anledningen till att vinsten skulle passa bra hos mig, är för att jag då kan pussa obehindrat på det allra sötaste här hemma"

Men tydligen så fungerade det, för när jag kikade posten idag så hade jag en avi på ett paket. Jag hade ju totalt glömt att jag ställt upp i någon tävling, men när jag såg avsändaren så gick det ju upp ett ljus. Det är ju ändå ett par månader sen. Lite fundersam blev jag dock när jag såg att paketet skulle väga 2,4 kilo..det är fan mycket det.

När jag kom hem och öppnade kartongen så insåg jag ju varför. Det innehöll 8 tuber tandkräm, 4 tandborstar, 4 flaskor munskölj och en gäng förpackingar tandtråd. Så nu behöver vi ju inte direkt fundera så mycket på tandvårdsprylar här hemma på ett tag image80



Har pratat ett par ggr med Gröt i telefon idag, och han gav mig en riktig anledning till att bli glad. Han kommer hem och blir hemma tills på Söndag. Jag slipper sakna honom under helgen och det känns...lovely minst sagt. Nu kommer han väl iof relativt sent ikväll..but still...han kommer att sova bredvid mig i sängen inatt *happy*

Har samlat lite krafter och dragit igång en tvättmaskin, hade sängkläder som behövdes tvättas. Men annars känner jag mig som ett urskitet päron ungefär. Så det får bli soffan och tv tills Gröten kommer hem, för då byter jag väl soffan mot sängen...haha

Sorry till er jag skulle ha hört av mig till idag, men jag har inte haft någon större ork att prata i telefonen. Jag är inte den mest sociala varelsen på jorden när jag inte känner mig helt kry..bläää

Nu....soffan...

311572-59

Dina Ord
Postat av: Johanna

Ah, Grattis. Munvårdsprodukter är ju alltid bra. Inte det billigaste heller.

2008-01-11 @ 18:26:55
URL: http://krakunge.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahah grattis till vinsten! :D

2008-01-11 @ 18:33:43
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha, ja det vore något. Det om något är ju dyrt!

2008-01-11 @ 18:44:41
URL: http://krakunge.blogg.se
Postat av: Leena

Haha kalas, GRATTIS!!

2008-01-11 @ 20:16:46
URL: http://Leenaw.blogg.se
Postat av: Gröt

Hehe så flott, men de enda problemet är att ALLT ÄR ROSA :o/ Men men...

2008-01-12 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0