Kaffebesök

Gröt ringde och väckte mig runt 10:30 "imorse", och då hade jag sovit hela natten igenom. Jag somnade i princip direkt jag lade mig i sängen igår och det var underbart skönt. När telefonen ringde så fattade jag knappt vart jag var någonstans, men lyckades iaf svara...och det är inte alltid jag gör. Emellanåt så stirrar jag bara på telefonen och försöker klura ut vad det egentligen är som låter image84

Vi pratade en liten stund i telefonen, vet dock inte om han fick något vettigt ur mig eftersom jag var yrvaken..haha. Jag hade lätt kunnat somna om men bestämde mig för att rulla ur sängen istället, det ökar ju liksom chansen att jag kommer att kunna sova i rimlig tid ikväll också. Det fick bli frukost och lite bloggläsande istället. Tills S ringde och frågade om jag ville ha lite besök. Hon skulle till arbetsförnedringen och tänkte åka lite tidigare och isf hinna förbi mig en sväng. Självklart så var hon välkommen förbi, vi hinner ju inte ses så ofta så det gäller väl att ta tillvara på de tillfällen som bjuds.

Vi hann med er par koppar kaffe och cigg (för min del...hon har slutat)..och så lite uppdateringar om livet i största allmänhet. Jag tror vi avhandlade allt från att sluta röka till a-kassan, vi kan vi fruntimmer image80

Hon åkte strax före 15 och jag ringde Gröt en sväng. Sen blev det att slänga i en maskin tvätt (igen). Tvättar lite tröjor till pälsket..skönt att få undan så man kan börja fylla tvättkorgen igen..hehe. Det enda dryga är ju att man måste hänga och vika in skiten sen också..men det är väl smällar man får ta. Helt underbart att ha egen maskin iaf så man slipper anpassa sig till tvättider och annat tjafs.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta den lilla disken också, eller om jag ska vänta tills jag har ätit. Det vore ju smartast..men känner jag mig själv rätt så blir jag rastlös och står snart där med disksvampen i högsta hugg. Men det är väl så..att har man inget att göra...så får man se till att skaffa sig.

Men innan jag gör nånting annat så ska jag kika om det har kommit in några fler jobb. Sen en liten snabbdammsugning.

Och förresten...ni glömmer väl inte att rösta? image79

311572-59


Dina Ord
Postat av: Emma

Hej! Fr att flytta allt till höger skriver du in text-align: right; under /** 'Posted by' txt **/.

Lycka till, och återtkom om det inte skulle funka!

2008-01-15 @ 16:19:16
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0