Någon gång i framtiden

Nu sitter jag och drömmer igen....om egen domän *asg*

Jag har funderat på det en massa ggr tidigare, men det har liksom aldrig blivit av. Men nu sitter Gröten och spånar på hemsidor och då sätter ju min egen skalle igång igen. Jag vill ha en egen domän...och webbsida, där jag kan leka med utseendet os v precis hur jag vill. Dessutom så är det ju nice att ha ett "eget" namn på sin sida.

Det blir ytterligare en punkt till "Vill-ha-listan" när jag börjat håva in lite pengar. Inte särskilt dyrt med webbhotell och domännamn som tur är.



Måndag idag vilket betyder att vi är inne på "fel" vecka igen. Nu är det en sån där vecka då Gröten åker iväg för att jobba. Visserligen inte förräns på Onsdag....så jag hoppas att de här två dagarna som är kvar..går riiiktigt jävla sakta. Med lite tur så kanske han kommer hem under helgen...men det är nog inget jag ska ställa in mig på, för då blir jag bara purken om han inte skulle få fritt över helgen. Men men...jag kommer nog att hitta grejs att sysselsätta mig med även denna gång.

Det har inte hänt särskilt mycket här hemma idag. Gröten har plaskat i badet och nu tvättar han. Själv har jag inte gjort mer nytta än att jag tagit tag i disken. Känns inte som att det blir så mycket mer än så idag. Det är väl bara matlagningen kvar ( vi vet to m vad vi ska äta..det ni). Sen är det nog soffan och tv'n som gäller. Men det är ju som sagt Måndag....

Fö så är det något skumt med min besöksräknare. Månadens besökare stämmer inte...det står inte samma på sidan som i mina loggar. Har kikat igenom koderna men hittar inget vajsing dock. Får vänta ett tag och se om det blir rätt igen..annars så får jag väl skriva och fråga vad det kan för knas.
311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0