Nattens nattens

Har nyss ätit litegranna, sent jag vet...men jag har helt ärligt inte haft någon vidare matlust under dagen. Förutom frukosten så åt jag en smörgås på eftermiddagen men den smakade faktiskt inte särskilt bra. Men ska jag lyckas med att få bort mina kilon..så får jag inte skippa att äta.

Tog som sagt fram en låda ur frysen..åt nästan hälften nu..resten får jag ta imorgon. Ingen vidare bra idé att smälla i sig en för stor portion så här sent på kvällen. Det smakade faktiskt helt ok...även om jag kan erkänna att jag inte var något vidare hungrig egentligen. Skitfeber I tell you!!! image90

Satt och flippade lite på tv'n samtidigt som jag åt och fastnade på kanalen Zone Reality , hamnade mitt i ett program som heter Cheaters och ja..det hörs väl på namnet vad det handlar om. Det var nog länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde när jag kikade på den där skiten. Jisses...vad fan tänker folk med? Jag fattar det som att du kan höra av dig till det här "cheatersteamet" om du misstänker att din partner är otrogen. De sätter då in bevakning på din partner och allt han/hon gör hamnar på videoband som sedan används som bevis. Slutligen så ordnar de så att en konfrontation kan komma till stånd, allra helst när den otrogne är i sällskap med sin älskare/älskarinna. Det jag fann så hysteriskt roligt med det här...var ursäkterna de hasplade ur sig när de blev ertappade. Det var allt från total blånekan om att något skumt skulle ha skett. En snubbe försökte to m hävda att det inte var han utan hans tvillingbror på filmen som visades upp. Haha..ja för frun som väntade hans 3:e barn hade ju inte någon som helst koll på hans släktträd. Oh my...varför inte bara krypa till korset och stå för att man halkat snett med paketet. Jag menar...när det finns på film så är det väl inte så jävla mycket att snacka om?!
Well..när de väl fått lov att erkänna att "ja..det är jag på filmen och jag var otrogen mot dig" så kommer nästa hit. Nu börjar man anklaga sin partner..det är ju fan DITT fel att jag knullar runt. Hysteriskt.....

Skulle du kunna sätta bevakning på din partner om du misstänkte att han/hon var otrogen?



Nu är det dock sängdags för min del. Har pratat med Gröt och fått säga godnatt till honom, och med tanke på mina få timmars sömn natten tills idag..så ska jag nog kunna somna relativt snabbt ikväll *peppar peppar*. Imorgon när jag vaknar så hoppas jag att febern är ett minne blott och att jag orkar ta mig för att göra någonting. En dag på soffan var inte så jävla spännande vill jag lova.

311572-59

image21


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0