Nedstämd

Mora torskade hockeyn ikväll också...borta mot Modo. Trots att de till början ordnade sig en ledning med 2 mål. Det här är inte Moras säsong..och nu börjar to m jag..den obotlige optimisten (iaf gällande mitt kära Mora) sikta in mig på kvalseriehelvetet. Men jag tänker inte lägga all min optimist åt sidan, för ett kval innebär inte per automatik nedflyttning. Jag får försöka se det som att laget kanske skulle behöva just den sparken i arslet. Att kanske få sig en liten väckarklocka över att man inte får en plats i högsta serien...helt gratis. Men nu ska jag inte köra några längre eller mer djupgående analyser om Moras vara eller icke vara efter denna säsong.

Talade nyss med Gröten i telefonen, han mumsade choklad och drack nyponsoppa. Sikket fusk anser jag som har varit så chokladsugen idag så jag inte har vetat vart jag skulle ta vägen. Övervägde to m att köpa mig en sån där chokladbar som Atkins har....men jag avstod. Fick för mig att jag bara skulle bli ännu mer sugen..och därmed inte nöja mig med den lilla chokladbiten utan gå loss på O'boyburken eller nåt...haha. How ever..ville ju prata med pälsket så jag fick ha överseende med hans godisfrosseri...vad gör man inte för kärleken? image79

Nu ska jag läsa mina favobloggar..som jag förövrigt har gjort en storstädning ibland idag. Vissa rensade iof bort sig själva genom att låsa sin blogg..så då ser jag ingen mening med att ha dem under bevakning heller. Andra har jag rensat bort av andra anledningar. Blev dock lite tomt...så nu är jag på jakt efter nya intressanta bloggar att läsa.

Har du något förslag på läsvärda bloggar?

När jag surfat klart här så blir det nog soffan en liten kort sväng, inte för att det egentligen är så mycket att se..men soffan är liksom en bra sista anhalt innan sängen. En fix idé i all ära...men det känns ju bra så varför inte köra på det? Det spelar ingen roll om jag sitter där i en kvart eller i flera timmar...det känns liksom bara som om man är mer avslappnad om man går därifrån och ner i sängen. Nu är jag ju iof en människa som utan problem somnar framför tv'n..i vissa fall så använder jag den som sömnmedel..haha.

Tills sist: Gröt kommer hem imorgon...Guess who's happy?! image80

311572-59


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0