Norpade en lista från Sofia/Isobel

Har du pojkvän/flickvän? Pojkvän/Sambo
Är du kär? Hell Yeah 
Hur tidigt stiger du upp? Jag stiger inte upp tidigt^^
Vem/vilka vet mest om dig?  Min sambo och Thuss
Gillar du att slåss? Icke

Vad ska du göra ikväll? Somna i tid förhoppningsvis.

När var du senast full? Oh...December....kryssningar då ju
Har du utländska föräldrar?  Nopps
Var har du ont?  I magen.
Är du bra på att måla? Jovars
Vem kramade du senast? Gröt (sambon)
Vad längtar du till? Arbete och lön
Vad heter dina husdjur? Godzilla och Lillefot (skäggagamer)
Har du körkort? Nopps

Favoritgodis? Choklad
Morgon- eller nattmänniska? Natt i allra högsta grad
Sparare eller slösare? Slösare, big time.

Har du några homosexuella vänner? Nupps...men säkert en del bi

Bio eller promenad? Hm..promenad efter bion?
Är du kittlig? Mhm

Rädd för insekter? Naeh....inte direkt. Fast vissa är ju lite mer creepy än andra
Anser du att du är stark? skapligt

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0