Nu vet jag varför jag läser BlondinBellas blogg^^

Nu har jag äntligen kommit underfund med varför mina fingrar ibland knappar in mig på Blondinbellas blogg. Det är inte för att jag vill läsa hennes briljanta inlägg eller för att jag är nämnvärt intresserad av hennes inrutade liv. Det är för att läsa alla de hysteriskt roliga kommentarer hon får för sina inlägg. I just love it..finns inte en dokusåpa i världen som kan slå det kackel som pågår därinne. Det är 12-åriga småtjejer som tar i från tårna för att tala om hur sjuuuuk bra BB är, en och annan 15-åring som asså bah måste tala om hur de slaviskt följer hennes mode(?!)tips..och sen har vi de som förmodligen ligger någonstans runt 20...som både blandar och ger med sin kritik. De spräcker bubblor om dubbelmoral varvat med små komplimanger då BB faktiskt lyckats uttrycka en åsikt utan att stava fel eller åter igen blotta sin otroliga dubbelmoral. Jag kan inte låta bli att läsa...ja kommentarerna då. Inläggen skummar jag igenom...för att ha nån som helst clue om vad folk egentligen gapar om. Men egentligen behövs det inte...börjar se ett mönster...de flesta inläggen innehåller samma skit och svada ändå. Jag grämer mig dock lite för att hon får betalt varje gång jag loggar in...men WTF..pengarna kommer inte ur egen ficka.

Gash...limitera min fritid...please image79



I övrigt så är det inte så mycket annat än Söndag idag, en rätt sucky Söndag med tanke på att Gröt begav sig ner mot Sthlm för ett par timmar sen. Nu blir han borta tills på Onsdag. Men....helgen blev lovely och det är jag förbannat glad för. Det gör att denna Sucky - Söndag blir lite mindre dryg att masa sig igenom ♥

Jag känner mig lite rastlös och funderar på att börja knåpa lite på en ny bloggdesign. Jag har lite småidéer om hur jag vill ha det, men som vanligt så vet jag inte om det går att få till. Jag har ju som sagt begränsade kunskaper om att koda i mallen här på blogg.se. Men fan den som ger sig...jag får börja med att trixa ihop en ny header..det är ju alltid en början. Risken finns dock att jag fastnar och sitter hela natten...men jag tänkte vara klurig och ställa larmet på mobilen så jag inte sitter för länge. Då återstår ju bara min kassa självdiciplin..men vaafaan..jag måste ju börja någonstans image80

311572-59

Dina Ord
Postat av: narin

Jag håller med varenda ord om den egenkrönta prinsessan Bella. Att hon får pengar varje gång jag går in och kollar hur dum hon är, gör ont i hjärtat.

2008-01-14 @ 12:35:15
URL: http://narin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0