Ork...

Är inte på topp just nu känner jag. Magen vägrar ge sig...och det är fan påfrestande att gå omkring med ständig molvärk i magen. Visserligen så har det blivit en klar förbättring, men det är fortfarande inte bra. Well...det lär väl visa sig om det gett med sig tills imorgon.

Vi har iaf varit utanför dörren idag. Vi tog en sväng hem till mina kära svärisar...men den här ggn så åt vi faktiskt inte middag där..haha. Vi hade ätit ganska precis innan vi begav oss ditåt...så det fick räcka med fika när vi kom dit. Men det gick inte heller av för hackor vill jag lova. Det bjöds på semeltårta (stava), bullar och kakor. Men imorgon börjar allvaret igen...inga godsaker what so ever!!!

Nu blir det väl lite film i soffan som det verkar...sen är det nog raka vägen ner i sängen. Ni får väl hålla tummarna för att maghelvetet tar sitt förnuft till fånga. Inget skoj alls detta....plö

311572-59


Dina Ord
Postat av: Leena

Haha, nej det tror inte jag heller ;)

Iofs. är det många sambos som har varsin dator, ibland tror jag bara det är jag & F som delar dator...
Fast det beror nog mest på platsbrist, samt att jag skulle få panik
om det stod 2 st. datorer & tickade... *s*

2008-01-21 @ 09:23:42
Postat av: Leena

Hoppas magen är bättre idag!
Själv känner jag mej som en död fisk, ingen ork för ngt alls!

2008-01-21 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0