Sen middag

Yihaa...våran dygnsrytm här hemma är bara för underbar. Vi har väl tidig kväll här just nu och väntar på att middagen ska bli klar. Hrm..klockan är snart 23....så ni kan ju ana hur snygga vi är på att vrida dygnet åt det håll man ska. Men men, det kommer väl en dag då vi lär oss det också image80

Idag har det varit überlungt här....vi har knappt varit utanför dörren. Det enda vi masat oss ut för att göra..var att ta en promenad till affärn. Det behövdes inhandlas cigg och lite diverse smågrejs till maten. Ja..den maten som numera står i ugnen. Lasangette blir det....gott och enkelt.

Snöar gör det också..och blåser som faaen rent ut sagt. Blir inte klok på det här vädret. I eftermiddags så kom det regn...och blåst. Nu är det nånting som liknas vid snö. Varför inte bestämma sig för en sak? Eller är det så att vädret är ett lynnigt fruntimmer? Kan mycket väl vara så eftersom stormen som tydligen härjar lite här och där...heter Tuva...hoho.

Well, det här blev ett inlägg om precis ingenting. I ärlighetens namn så skriver jag nog mest för att fördriva tiden just nu. Jag känner lukten av mat från köket...och måste fokusera på något annat så jag inte drunknar i snålvattnet.

Hockey ikväll också.....Mora föll pladask efter sudden där SSK avgjorde. Bitter?! Hell yeah.....

311572-59

Dina Ord
Postat av: IdaBus

Hah. Jag som har tyckt att Tuva har varit fint, och börjar fundera på om det ska finnas med på min namnlista..men helt plötsligt så var det nog inte lika fint längre! :P

2008-02-01 @ 11:02:28
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/
Postat av: IdaBus

Jodu, det lär hon nog få isf, om det blir en sån! :P Fast samtidigt så vet jag ju vem jag kan skylla på, kan ju inte skylla på Daniel då, utan det blir mer på mig själv.. :D Haha.

2008-02-01 @ 15:22:43
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0